لیگ قهرمانان اروپا آرشیو خبر ها
نباید مقابل رئال دفاع کنیم / توز بازیکنی فوق العاده برای فوتبال دنیاسـت

نباید مقابل رئال دفاع کنیم / توز بازیکنی فوق العاده برای فوتبال دنیاسـت

یکی از مهم ترین بازی های چند سال اخیر یووه فردا در سانتیاگوبرنابئو برابر رئال مادرید خواهد بود، جایی که بیانکونری ها در حالی برای رسیدن به فینال تلاش می کنند که بازی رفت را در خانه 1-2 پیروز شده اند . ماسیمیلیانو آلگری سرمربی یووه در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی با رئال در مقابل خبرنگاران قرار گرفت و به سوالات آن ها پاسخ داد .

" بازی مهمی در پیش داریم و همه از حساسیت آن با خبر هستیم، به تنها چیزی که فکر می کنیم برنده شدن و رسیدن به فینال است و به کم تر از آن راضی نخواهیم بود . البته همه مطلع هستند که برابر تیم قدرتمندی به میدان می رویم "

وضعیت بازیکنان یووه ؟

" همه آماده این بازی می شویم، از نظر ذهنی و بدنی آماده ایم و می خواهیم با تمام قدرت مقابل رئال بازی کنیم. آن ها در بازی رفت فشار زیادی به ما آوردند ولی در مجموع ما موفق به پیروزی شدیم "

" ما بازیکنانی داریم که با همه وجود برای برنده شدن تلاش می کنند و می خواهیم از آن ها در بازی فردا بهره مند شویم، تیم ما کاملا آماده دیدار با رئال مادرید است "

پوگبا ؟

" وضعیت او بهتر شده، او تمرینات خوبی را با ما انجام داده و بازیکنی است که می تواند به ما کمک کند . تصور می کنم که احتمال زیادی برای حضور او در زمین وجود داشته باشد . او می تواند باز هم خود را ثابت کند "

" ما برای گرفتن تساوی به مادرید نیامدیم. باید با تمام توان بازی کنیم . می خواهیم هم در دفاع و هم حمله خوب باشیم و قدرت خودمان را نشان دهیم ولی فکر می کنم همانطور که قبلا هم گفتم این دیدار 0-0 خواهد شد "

" رئالی ها زمانی که در خانه بازی می کنند بسیار هجومی و خطرناک هستند، منطقی نیست که در خانه آن ها دفاع کنیم زیرا می دانیم ضربه خواهیم خورد، پس برای ارائه یک بازی خوب مقابل آن ها بازی می کنیم "

" نگه داشتن نتیجه و بازی تدافعی در برابر رئال غیر ممکن خواهد بود، باید بازی خودمان را انجام دهیم و به فکر استفاده از موقعیت ها باشیم "

کارلوس توز ؟

" او بازیکن کاملی است، او برای تیم یوونتوس و در کُل برای فوتبال دنیا بازیکنی فوق العاده است . کسی که وقتی بازی می کند همیشه  از دیدن بازی ِ او لذت می برید "

" فکر می کنم که در حال رقم زدن فصلی مهم است و گل های مهم و حساسی نیز در لیگ قهرمانان اروپا بثمر رسانده است که تعداد کمی از آن ها در زمانی که من مربی او بودم زده شده "

" چیزی که مشخص است این است که بازیکنان من از نظر انگیزشی کاملا آماده این دیدار هستند، پیروزی در بازی رفت در خانه برای ما مهم بود و حالا بازیکنانم با اعتماد به نفس برابر رئال بازی می کنند "

" در ابتدا هیچ کسی انتظار این را نداشت که ما تا این مرحله بالا بیاییم اما حالا اینجا هستیم و فرصت رسیدن به فینال را داریم. یک بازی تا فینال و رسیدن به برلین برای ما مانده البته در صورتی که بازی روان و خوبی انجام دهیم "

خستگی بازیکنان ؟

" بازی هر 3 روز یکبار است و خستگی زیادی به همراه دارد، به هر حال این مسئولیت پذیری را در تیم بیشتر می کند ضمن اینکه بازیکنان من تلاش بیشتری هم برای قرار داشتن در شرایط جسمانی مناسب کردند "

تغییرات در تیم شما ؟

" همانطور که گفتم ما در خانه پیروز شدیم و اعتماد به نفس خوبی داریم، برای چنین بازی حساسی منطقی نیست که تغییر زیادی داشته باشیم . شاید در تاکتیک ها و وظایف تفاوتی وجود داشته باشد "

" انتظار ما این است که بازی خوبی را فردا ببینیم، تساوی 0-0 چیزی است که بسیاری برخلاف من به آن اعتقاد ندارند و آن را پیش بینی نکردند و واقعا هم رَد و بدل نشدن گل در این بازی می تواند عجیب باشد "

اگر یوونتوس به فینال برسد کارلوس توز هم می تواند به مسی و رونالدو برای کسب توپ طلا اضافه شود ؟ او چه چیزی دارد و انجام می دهد که مسی و رونالدو هم دارند ؟

" دو بازیکنی (مسی و رونالدو) که من به اندازه کافی برای اینکه مربی آن ها باشم خوش شانس نبودم ، اما می توام بگویم که توز بازیکنی است که علاوه بر کیفیت فنی که دارد از نظر اخلاقی و شخصیتی هم فوق العاده است و در زمین کسی است که موفق است و بار تیم را بخوبی به دوش می کشد "

" طبیعی است که دریافت توپ طلا به عملکرد یک بازیکن در طول فصل بستگی دارد . من نمی دانم که چه اتفاقی روی خواهد داد، ابتدا صبر کنید که ببینیم ما می توانیم به برلین برویم و بعد از آن ببینیم که چه می شود "

" رئال مادرید تیمی است که بازی سرعتی انجام می دهد پس شما باید کاملا هوشیارانه و با تمرکز مقابل آن ها باشد و درک درستی از بازی مقابل آن ها داشته باشید. این تنها با تمرینات پرتعداد و آمادگی ذهنی ممکن است "

موراتا ؟

" او توانایی های خود را نشان داده، در تیم ما بسیار خوب کار کرده و ثابت کرد که چه شایستگی هایی دارد. موراتا بخوبی پیشرفت کرده بخصوص در استمرار و تداوم در بازی . او بدلیل مصدومیت حدود 40 روز دور از میادین بود و از مشکل زانو رنج می برد "

" اما پس از آن خیلی پیشرفت کرد، این پسر کیفیت فنی بالایی دارد و از لحاظ جسمی رشد کرده و در سطح بالایی از بلوغ ِ بازی قرار دارد "


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
سهیل شناس خوش
سهیل شناس خوش«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: